Naprawa samej podeszwy
Najlepszym momentem na oddanie buta do naprawy jest wtedy, gdy podeszwa na czubku jest prawie zużyta, ale nie do końca. Łatwo rozpoznać ten moment, gdy wciąż widoczna jest linia oddzielająca podeszwę od rantu, a podeszwa ma już grubość mniejszą niż 1 mm na samym czubku. Dzięki temu rant nie zostanie uszkodzony, a do wymiany będzie jedynie podeszwa
Wymiana rantów
Jeśli jednak zwlekamy z naprawą zbyt długo i guma na rancie zostanie przebita, but wspinaczkowy nadal można naprawić, ale naprawa będzie bardziej wymagająca – konieczna będzie wymiana zarówno rantu, jak i podeszwy.
W takich przypadkach musimy dodać opcję wymiana rantów
Bardzo cienki rant
Czasem trzeba wymienić rant nawet wtedy, gdy nie widać w nim dziury. Dzieje się tak, gdy guma jest już bardzo cienka. Możesz to sprawdzić, naciskając palcem rant przy czubku buta, jeśli znajdziesz miękkie miejsce, to znak, że czas na wymianę.
Dziura na wylot ?
Natomiast jeśli zwlekniemy tak długo, że uszkodzona zostanie skóra lub materiał syntetyczny pod rantem, naprawa może okazać się niemożliwa albo jej jakość nie będzie tak dobra, jak przy wymianie samej podeszwy czy rantu.
W tym przypadku musimy dodać opcję Łatanie dziury w materiale pod gumą
Dodatkowe naprawy
W przypadku niestandardowej naprawy, wyślij nam zdjęcie uszkodzonego buta lub zadzwoń przed złożeniem zamówienia aby ustalić wartość dodatkowej naprawy.
Wybrałeś opcję dostawy na ściance wspinaczkowej ?
Wrzuć buty do worka lub zwiąż ze sobą i daj do środka kartkę z nazwiskiem lub numerem zamówienia.
Buty możesz wrzucić od razu i najpóźniej do tygodnia czasu po złożeniu zamówienia.
Po naprawie wysyłamy sms z kodem do odbioru i numerem skrytki.
Prosimy o odbiór butów do 7 dni od otrzymania wiadomości.
Wybrałeś opcję przesyłki butów paczkomatem ?
Jeśli tak to od razu po złożeniu zamówienia możesz nadać nam paczkę.
Paczkę nadaj na paczkomat: WRO211M (Niedźwiedzia 1 Wrocław)
adres email: outeredgeclimbing@gmail.com
numer telefonu: 601 944 421
Jeśli wybrałeś również odbiór w paczkomacie upewnij się że masz w koszyku przesyłkę inpost.
Chcesz przynieść buty osobiście ?
Zapraszamy serdecznie do naszej pracowni, nie musisz składać zamówienia na stronie.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i doradzimy.